ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ Γ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ, ΕΝΟΤΗΤΑ 4
ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ,
ΠΑΙΖΩ ΚΑΙ ΜΑΘΑΙΝΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΕΝΩΣΗ
Α. ΠΑΙΖΩ ΚΑΙ ΜΑΘΑΙΝΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΕΝΩΣΗ
· Β. ΠΑΜΕ
ΝΑ ΕΞΕΡΕΥΝΗΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ
ΕΔΩ
Γ. ΓΙΝΕ Ο ΝΤΕΝΤΕΚΤΙΒ ΤΗς ΕΥΡΩΠΑΪΚΗΣ
ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗΣ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑΣ ΕΔΩ
Δ. ΠΑΙΞΕ ΣΤΗ ΜΗΧΑΝΗ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΕΔΩ
Γ. ΓΙΝΕ Ο ΝΤΕΝΤΕΚΤΙΒ ΤΗς ΕΥΡΩΠΑΪΚΗΣ
ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗΣ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑΣ ΕΔΩ
Δ. ΠΑΙΞΕ ΣΤΗ ΜΗΧΑΝΗ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΕΔΩ
2Η ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ
Με τη χρήση του
προγράμματος google earth,
περιηγηθείτε
σε διάφορα πολιτιστικά μνημεία ή
σημαντικές τοποθεσίες της Ε.Ε. Ενδεικτικά αναφέρονται:
- Ο ναός του Αγίου Πέτρου και το Κολοσσαίο στη Ρώμη,
- ο πύργος του Άιφελ και η αψίδα του θριάμβου στο Παρίσι,
- η γέφυρα του Καρόλου στην Πράγα,
- τα κανάλια στο Άμστερνταμ,
- το Big Ben
- η πύλη του Βραδεμβούργου στο Βερολίνο
Συγκεντρώστε
φωτογραφίες και παρουσιάστε τις με το
βοήθεια του PowerPoint.
Από το "Βιβλίο των Νέων της Ευρώπης 2009-2010", ενημερωθείτε για τα δικαιώματα των νέων, τα
εργασιακά δικαιώματα, την εργασία σε άλλο κράτος μέλος της Ε.Ε., την αμοιβαία αναγνώριση
προσόντων και το ευρωπαϊκό βιογραφικό Europass CV.
- Υποθέστε ότι είστε ένας νέος ή νέα που έχει τελειώσει τις σπουδές του/τηςκαι αναζητεί εργασία στην Ε.Ε.
- Να συμπληρώσετε α. το βιογραφικό σας εδώ (με βάση τα υποτιθέμενα προσόντα που έχετε αποκτήσει) και να το απευθύνετε (εικονικά) σε κάποιον ευρωπαϊκό οργανισμό ή επιχείρηση προς αναζήτηση εργασίας.
- Μαζί, να επισυνάψετε β. ένα σημείωμα εδώ στο οποίο να αναφέρετε συνοπτικά τους λόγους για τους οποίους θέλετε τη συγκεκριμένη εργασία (σε άλλη χώρα) και γιατί πιστεύετε ότι είστε κατάλληλος/η για αυτήν.
4Η ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ
- Υποθέστε ότι για την επταήμερη εκδρομή που θα κάνετε στην Τρίτη τάξη, υπάρχουν οι εξής δύο επιλογές προορισμού:Ελλάδα ή κάποια χώρα της Ε.Ε.
- Με δεδομένο ότι το κόστος της εκδρομής είναι παρόμοιο και για τους δύο προορισμούς,
- χωριστείτε σε ομάδες και πάρτε θέση με επιχειρήματα υπέρ της μίας ή της άλλης πρότασης (debate).
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου